• Szösszenet

    Szösszenet!

    Amikor az anya a vacsorát főzte, fia megjelent a konyhában, kezében egy cédulával…

    Furcsa arckifejezéssel nyújtotta át a cédulát. Anya megtörölte kezét, és elkezdte azt olvasni.

    A szobám rendberakásáért: 1000 Ft
    A virágágyás kigyomlálásáért: 500 Ft
    Mert elmentem tejért: 100 Ft
    Mert 3 délutánon vigyáztam testvéremre: 1500 Ft
    Mert kétszer ötöst kaptam az iskolában: 1000Ft
    Mert minden nap kiviszem a szemetet: 700 Ft

    Összesen: 4800 Ft

    Az anya kedvesen ráemelte tekintetét. Rengeteg emlék tolult fel benne. Fogott egy tollat és egy másik lapra ezeket írta:

    - 9 hónapig hordtalak a szívem alatt: 0 Ft
    - Összes átvirrasztott éjszakákért, amit a
    betegágyad mellett töltöttem: 0 Ft
    - A sok-sok ringatásért, vigasztalásért: 0 Ft
    - Könnycseppjeid felszárításáért: 0 Ft
    - Mindenért, amit nap mint nap tanítottam neked: 0 Ft
    - Minden reggeliért, ebédért, uzsonnáért, zsemléért amit
    készítettem neked: 0 Ft
    - Az életemért, amit minden nap neked adok: 0 Ft

    Összesen: 0 Ft

    Amikor befejezte, anya mosolyogva nyújtotta át a cetlit fiának .

    A gyerek elolvasta és két nagy könnycsepp gördült ki a szeméből. Szívére szorította a papirost és a saját számlájára ezt írta:

    FIZETVE!!!

    Partager via Gmail Yahoo! Google Bookmarks

  • Comments

    1
    Helena N. Helena N. profile
    Thursday 17th May 2012 at 10:07

    Kincsem! Ismerem..., ahányszor elolvasom könnyes lesz a szemem.

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Add comment

    Name / User name:

    E-mail (optional):

    Website (optional):

    Comment: